TOKOshop.sk | Naša ponuka za najlepšie ceny

- 43 %
TOP HILAND L MENTOL

559 € 319 €

14534 8294 CZK

- 23 %
Praktická univerzálna taška na kolobežku

25.99 € 19.99 €

675.74 519.74 CZK

- 40 %
Kukudel S8 PRO

399 € 239 €

10374 6214 CZK

- 40 %
Trampolína doll exclusive

249 € 149 €

6474 3874 CZK

- 43 %
Čierny HILAND 29"L

559 € 319 €

14534 8294 CZK

- 49 %
XIAM365 PRO

550 € 279 €

14300 7254 CZK

- 44 %
S8 PRO SILVER ČIERNA

479 € 269 €

12454 6994 CZK

- 38 %
Štúdiové osvetlenie sada 3375W

499 € 309 €

12974 8034 €

Praktická univerzálna taška na kolobežku

Terézia Ď. - Dunajská Streda

Práve kúpila tento produkt

S8 PRO SILVER ČIERNA

Daniel M. - Prievidza

Práve kúpil tento produkt

TOP HILAND L MENTOL

Maximilián G. - Zvolen

Práve kúpil tento produkt

Štúdiové osvetlenie sada 3375W

Linda O. - Revúca

Práve kúpila tento produkt

Čierny HILAND 29"L

Ondrej D. - Prešov

Práve kúpil tento produkt

Obchodné podmienky

Všeobecné Obchodné podmienky (ďalej len „VOP“)

Stanovujúce všeobecné obchodné podmienky medzi Prevádzkovateľom (predávajúcim) a Objednávateľom (Kupujúcim).

  1. Prevádzkovateľom internetového obchodu (e-shopu) tokoshop.sk je firma ANTÖKr.o., Železničná 75/1, 96601 Hliník nad Hronom, Slovenská republika, IČO: 51059681, zapísaná v Obchodnom registri Okresného súdu Žiar nad Hronom, oddiel: Sro, vložka č.  32532/S.
  2. Objednávateľom (Kupujúcim) v internetovom obchode je každá fyzická osoba alebo právnická osoba, ktorá odošle formulár s objednávkou tovaru – produktu alebo produktov.
  3. Pri objednávaní ako fyzická osoba – treba uviesť meno, priezvisko, adresu kam má byť doručený tovar, telefónne číslo a e-mail. Ak nakupujete ako právnická osoba je potrebné v objednávke uviesť obchodné meno, IČO, DIČ/IČ DPH a fakturačnú adresu ak je odlišná od adresy doručenia.
  4. K akceptácií objednávky tovaru zo strany Prevádzkovateľa a teda k uzatvoreniu kúpnej zmluvy dochádza na základe potvrdenia tejto správne a úplne vyplnenej objednávky elektronickou formou zo strany Prevádzkovateľa. Po odoslaní objednávky na Vami zadaný e-mail bude poslané potvrdenie o prijatí objednávky a neskoršie aj ďalšie informácie o stave Vašej objednávky (napríklad: objednávka bola spracovaná, tovar bol odoslaný a podobne).
  5. Všetky produkty sú uvedené pod našim obchodným názvom - elektrická kolobežka XIAM 365 PRO (Aovo Pro ES80).Počet uvedených najazdených kilometrov udáva výrobca pri ideálnych podmienkach a záťaži. Nie vždy to je rovnaké aj v skutočnosti, môže to byť oveľa menej. Najlepší dojazd je možné dosiahnuť na režime ECO.
  6. Miestom naplnenia kúpnej zmluvy sa rozumie sídlo (bydlisko) alebo miesto podnikania Objednávateľa uvedené v elektronickom formulári s objednávkou. Tovar bude dodaný Prevádzkovateľom s využitím služieb tretích subjektov (zmluvný prepravca, zmluvný parter, Slovenská pošta) alebo Prevádzkovateľ dodá tovar na základe dohody s Objednávateľom a tovar bude pripravený u Prevádzkovateľa na odovzdanie. Dodanie tovaru je uskutočnené jeho odovzdaním Objednávateľovi alebo odovzdaním tovaru na prepravu zmluvnému prepravcovi. Vlastnícke právo na tovar prechádza na Objednávateľa dodaním tovaru pod odkladacou podmienkou zaplatenia kúpnej sumy uvedenej v objednávke v plnej výške. Do doby prechodu vlastníckych práv z Prevádzkovateľa na Objednávateľa, má Objednávateľ všetky povinnosti uschovávateľa vecí a je povinný výrobky na vlastné náklady bezpečne uschovať a označiť ich tak, aby boli za každých okolnosti identifikovateľné ako tovar Prevádzkovateľa.
  7. Prevádzkovateľ dodá tovar Objednávateľovi v čo najkratšej dobe po prijatí elektronického formuláru s objednávkou v dodacích lehotách uvedených na internetovej stránke Prevádzkovateľa. Objednávateľ berie na vedomie, že uvádzané termíny dodávok (dodacie lehoty) majú len orientačný charakter. Objednávateľ súhlasí s predĺžením dodacej lehoty v prípade, ak bolo uvedené že tovar je na objednávku alebo si to vyžadujú iné okolnosti. V prípade, že Prevádzkovateľ nie je schopný dodať Objednávateľovi všetok objednaný tovar v dohodnutom termíne, upovedomí o tejto situácií v čo najkratšom čase Objednávateľa a oznámi mu predpokladaný termín dodania objednaného tovaru alebo mu navrhne dodanie náhradného tovaru.
  8. V prípade, ak tovar doručuje zmluvný prepravca, dáva Objednávateľ Prevádzkovateľovi právo poskytnúť zmluvnému prepravcovi potrebné osobné údaje za účelom doručenia tovaru (meno / obchodné meno, adresu, telefón).
  9. Pri preberaní tovaru Objednávateľ obdrží doklad o prevzatí tovaru. Doklad s vyčíslením kúpnej ceny dostane Objednávateľ s tovarom alebo e-mailom.
  10. V prípade, ak Objednávateľ neprevezme tovar mimo situácie poškodenia tovaru pri doručení (zásielka sa vráti ako nedoručená bez zavinenia Prevádzkovateľa, napr. ak zmluvný prepravca adresáta nenašiel, nevyrozumel o uložení zásielky, Objednávateľ zásielku nedopatrením alebo úmyselne neprevzal a pod.), Prevádzkovateľ môže požadovať náhradu škody spôsobenej porušením povinností, na ktorú sa vzťahuje zmluvná pokuta. Zmluvná pokuta je v takomto prípade stanovená minimálne vo výške zaplateného poštovného (skutočných nákladov Prevádzkovateľa na doručenie zásielky) a maximálne vo výške 50% z celkovej ceny objednávky. Objednávateľovi, ktorý neprevzal objednávku bude zaslaná spáva e-mailom alebo bude kontaktovaný telefonicky so žiadosťou o informáciu, čo ďalej robiť s jeho objednávkou. Na odpoveď na výzvu zaslanú e-mailom bude mať Objednávateľ termín 7 dní odo dňa odoslania správy zaslať odpoveď. Ak Objednávateľ požiada o opätovné odoslanie takto vrátenej zásielky, Prevádzkovateľ doúčtuje k celkovej cene zásielky druhý manipulačný poplatok a poštovné podľa platného cenníka. Pokiaľ Objednávateľ na výzvu Prevádzkovateľa v určenom termíne neodpovie, objednávka bude zo strany Prevádzkovateľa stornovaná. V prípade, ak Objednávateľ tovar neprevezme a zásielka sa vráti ako nedoručená bez zavinenia Prevádzkovateľa, napr. ak zmluvný prepravca adresáta nenašiel, Objednávateľ zásielku nedopatrením alebo úmyselne neprevzal alebo odmietol prevziať, opätovné odoslanie tvaru je možné vykonať iba v prípade úhrady kúpnej ceny tovaru vopred.
  11. Objednávateľ ako súkromná osoba má v súlade so zákonom (ust. § 7 a nasl. zákona č. 102/2014 Z. z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku) právo a možnosť odstúpiť od zmluvy do 14 dní od prevzatia tovaru bez udania dôvodu (Platí iba pri nákupe online cez e-shop). V takom prípade Objednávateľ kontaktuje Prevádzkovateľa a zašle mu písomné prehlásenie o odstúpení od zmluvy s uvedením čísla objednávky, dátumu nákupu a čísla účtu či presnej adresy pre finančné vysporiadanie. Zakúpený tovar, podľa možností v pôvodnom stave ako pri prevzatí (vrátane dokumentácie a dodaného príslušenstva), Objednávateľ zašle na vlastné náklady spolu s originálom dokladu o kúpe späť na adresu Prevádzkovateľa (nie formou dobierky). Právo na odstúpenie od zmluvy nemá Objednávateľ, ak bol tovar zakúpený, prevzatý a overený osobne u Prevádzkovateľa. Prevádzkovateľ sa zaväzuje vrátiť Objednávateľovi cenu zaplatenú za príslušný tovar v lehote 14 kalendárnych dní od odstúpenia od kúpnej zmluvy, nie však skôr, než dôjde k doručeniu vráteného tovaru na predajňu alebo späť na naše reklamačné oddelenie, resp. servisu. Náklady na vrátenie zásielky znáša Objednávateľ v plnej výške.
    Na tento účel môže Objednávateľ použiť reklamačný formulár (príloha Reklamačného poriadku)na odstúpenie od zmluvy.

Objednávateľ berie na vedomie, že v prípade predaja tovaru zhotoveného podľa osobitných požiadaviek Objednávateľa, tovaru vyrobeného na mieru alebo tovaru určeného osobitne pre jedného Objednávateľa, nemôže odstúpiť od zmluvy. 

V prípade, ak je vrátený tovar poškodený, použitý, opotrebovaný alebo neúplný, Prevádzkovateľ môže vrátiť Objednávateľovi kúpnu cenu zníženú o hodnotu poškodenia, či opotrebenia predmetného tovaru v súlade s príslušnými ustanoveniami § 457 Občianskeho zákonníka. Náklady na vrátenie zásielky znáša Objednávateľ v plnej výške.

Poznámka: Aby ste pri vrátení tovaru dostali späť celú sumu zaplatenej kúpnej ceny, musí byť vrátený tovar podle možností úplný a kompletný, teda vrátane všetkého príslušenstva, ktoré bolo súčasťou predajného balenia. V prípade, že Kupujúci odstúpi od kúpnej zmluvy a doručí Predávajúcemu tovar so zníženou hodnotou, ktorý je použitý, poškodený a/alebo neúplný je kupujúci povinný uhradiť predávajúcemu náklady v súlade s ust. § 457 a § 458 Občianskeho zákonníka SR, ktoré vznikli v súvislosti s opravou tovaru a jeho uvedením do pôvodného stavu, nakoľko v zmysle § 10 ods. 4 zák. č. 102/2014 Z.z. spotrebiteľ zodpovedá za zníženie hodnoty tovaru, ktoré vzniklo v dôsledku takého zaobchádzania s tovarom, ktoré je nad rámec zaobchádzania potrebného na zistenie vlastností a funkčnosti tovaru.

  1. Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo zmeny cien. Cena je platná taká, aká je uvedená v e-mailom potvrdzujúcom prijatie objednávky. Súčasťou ceny nie sú dopravné náklady a ani žiadne iné náklady, pokiaľ to nie je uvedené v popise produktu. Cena tovaru je určovaná podľa platného cenníka. Zvýhodnené (akciové) ceny tovaru sú zreteľne označené (ako napr. „akcia“ alebo „výpredaj“). Platnosť zvýhodnených cien trvá počas doby trvania uvedenej pri zvýhodnenej cene.
  2. Ceny poštovného sú platné na území Slovenskej a Českej republiky. V prípade, ak sa Objednávateľ momentálne nachádza alebo žije v zahraničí, Prevádzkovateľ dohodne platobné a dodacie podmienky s Objednávateľom individuálne telefonicky alebo e-mailom. V prípade rozdelenia jednej objednávky na viac zásielok na základe žiadosť Objednávateľa môže byť poštovné účtované za každú zásielku osobitne.
  3. Záručné podmienky sú uvedené v Reklamačnom poriadku.
  4. Prevádzkovateľ nezodpovedá za oneskorenú dodávku tovaru zavinenú doručovateľom alebo uvedením nesprávnej adresy Objednávateľa. Objednávateľ je povinný dôkladne skontrolovať tovar pri jeho prevzatí od doručovateľa a potvrdiť svojím podpisom prevzatie tovaru na doklade o prevzatí tovaru. Pokiaľ je zásielka viditeľne poškodená alebo zničená, Objednávateľ je povinný bez prevzatia zásielky ihneď kontaktovať Prevádzkovateľa. Reklamáciu za prípadné nedodanie tovaru vinou doručovateľa alebo poškodenia tovaru zavinené doručovateľom je nutné v takýchto prípadoch uplatňovať priamo u doručovateľa. Reklamácia mechanického poškodenia tovaru zapríčineného prepravou, prevzatie ktorého bez vád potvrdil Objednávateľ doručovateľovi, nebudú Prevádzkovateľom uznané ako oprávnené a plnenie z takejto reklamácie nebude Objednávateľovi poskytnuté. 
  5. Všetky prijaté elektronické objednávky tovaru sú považované za návrh na uzatvorenie kúpnej zmluvy a nie sú považované za záväzné. Objednávateľ má právo zrušiť objednávku do 24 hod. od prijatia, iba ak objednávka zatiaľ nebola odovzdaná prepravnej spoločnosti. Objednávka sa výhradne ruší len telefonicky 0918 222 205. Prevádzkovateľ má právo zrušiť objednávku v prípade nedodania tovaru z dôvodu vyššej moci, z dôvodu ukončenia výroby, z dôvodu jeho vypredania alebo z dôvodu nemožnosti dodania v cene, ktorá je uvedená v internetovom obchode, vo všetkých týchto prípadoch Prevádzkovateľ o tom informuje Objednávateľa. Prevádzkovateľ je povinný poskytnúť možnosť dodania náhradného tovaru a odstúpiť od objednávky uvedeného tovaru. V prípade úhradu kúpnej ceny alebo jej časti budú pri zrušení objednávky finančné prostriedky vrátené Objednávateľovi v lehote 14 kalendárnych dní rovnakým spôsobom aký bol použitý pri platbe tovaru, pokiaľ Objednávateľ nepožiada inak.
  6. Osobné údaje Objednávateľa spracúvame v súlade so zákonom č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobným údajov. Objednávateľ súhlasí aby Prevádzkovateľ spracoval a uschovával jeho osobné údaje, najmä tie, ktoré sú uvedené vyššie, a/alebo ktoré sú potrebné pri činnosti Prevádzkovateľa a spracovával ich vo všetkých svojich informačných systémoch. Objednávateľ udeľuje Prevádzkovateľovi tento súhlas na dobu neurčitú. Súhlas so spracovaním osobných údajov môže Objednávateľ odvolať kedykoľvek písomnou formou (e-mailom, listovou zásielkou) alebo telefonicky, na základe čoho Prevádzkovateľ jeho osobné údaje vymaže zo svojej databázy. Aktualizáciu osobných údajov môže registrovaný Objednávateľ uskutočniť priamo on-line režime na web stránke internetového obchodu pri prihlásení.
  7. Objednávateľ po odoslaní objednávky, alebo registrácií môže obdržať správy o ponukách tovaru, akciách a novinkách predávajúceho. Objednávateľ môže zasielanie kedykoľvek odvolať cez odkaz, ktorý sa nachádza v e-mailoch, ktoré mu budú doručované.
  8. Na obchodné vzťahy (ako aj ďalšie právne vzťahy, ktoré môžu z neho vyplynúť) s fyzickými osobami, ktoré nekonajú pri uzatváraní obchodných zmlúv podľa týchto VOP v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti, sa vzťahujú okrem všeobecných ustanovení Občianskeho zákonníka aj osobné predpisy, najmä zákon č. 108/2000 o ochrane spotrebiteľa pri podomovom a zásielkovom predaji, zákon č. 250/2007 o ochrane spotrebiteľa.
  9. Objednávateľ a Prevádzkovateľ sa dohodli, že plne uznávajú elektronickú formu komunikácie, najmä prostredníctvom elektronickej pošty a internetovej siete ako platnú a záväznú pre obe zmluvné strany. Elektronická forma komunikácie nie je akceptovateľná v prípade odstúpenia od kúpnej zmluvy.
  10. Na vzťahy neupravené týmito všeobecnými obchodnými podmienkami sa vzťahujú príslušné ustanovenia Občianskeho zákonníka, Zákona, zákona č. 22/2004 Z.z. o elektronickom obchode a o zmene a doplnení zákona č. 128/2002 Z.z. o štátnej kontrole vnútorného trhu vo veciach ochrany spotrebiteľa a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení zákona č. 284/2002 Z.z. v znení neskorších predpisov a Zákona o ochrane spotrebiteľa pri zásielkovom predaji.
  11. Objednávateľ zaslaním objednávky potvrdzuje, že si tieto VOP prečítal a v celom rozsahu s nimi súhlasí. Bez ohľadu na ostatné ustanovenia týchto VOP, nezodpovedá Prevádzkovateľ Objednávateľovi za ušlý zisk, stratu príležitosti alebo žiadne iné nepriame alebo následné straty v dôsledku nedbalosti, porušenia kúpnej zmluvy alebo vzniknuté iným spôsobom. V prípade, ak sa preukážu kompetentným orgánom Slovenskej republiky niektoré ustanovenia týchto VOP ako neplatné alebo nevynútiteľné a to celkom alebo čiastočne, platnosť a vynútiteľnosť ostatných ustanovení VOP a zvyšné časti príslušného ustanovenia VOP tým zostávajú nedotknuté.
  12. VOP platia v znení uvedenom na internetovej stránke Prevádzkovateľa v deň odoslania elektronického formulára s objednávkou s výnimkou ak je medzi oboma stranami vyslovene dohodnuté inak.

Upozornenie:

Prevádzkovateľ internetového obchodu tokoshop.sk si vyhradzuje právo na zmenu týchto VOP aj bez predchádzajúceho upozornenia. Povinnosť písomného oznámenia zmeny VOP je splanená umiestnením na internetovej stránke obchodu.

DODACIE PODMIENKY

Tovar bude kupujúcemu dodaný prostredníctvom spoločnosti SDS, ktorú si kupujúci zvolí v rámci svojej objednávky. Dodanie tovaru v rámci Slovenska trvá cca 1 - 3 prac. dni, v rámci Českej republiky cca 3 - 5 prac. dní, poprípade dlhšie.

Dodanie tovaru:

Vzhľadom na široké spektrum veľkostí, rôznorodnosti tovaru a jeho cenám je dodacia doba maximálne do 14 pracovných dní.
Ak je tovar skladom, je expedovaný v čo najkratšom čase.
Ak sa v objednávke nachádza viacero tovarov a časť z nich nie je skladom, informujeme o tom kupujúceho s možnosťami čiastočných dodávok. Prevádzkovateľ dodá kupujúcemu spolu s tovarom v písomnej alebo elektronickej podobe dokumentáciu tovaru, faktúru. Náklady na dopravu znáša kupujúci.
Poštovné je účtované vo výške :

10 € Balík na adresu kuriérom SDS na dobierku
9 € Balík na adresu kuriérom SDS prevodom na účet
Pred doručením dostane objednávajúci SMS na uvedené telefónne číslo o doručovaní zásielky na adresu kuriérom SDS

PLATOBNÉ PODMIENKY

 DOBIERKA

Objednaný tovar zaplatíte kuriérovi v hotovosti pri doručení tovaru na Vašu dodaciu adresu až pri prevzatí balíka. Pozor, ak OBJEDNÁM tak aj PREVEZMEM, ak sa tak nestane budeme postupovať zmysle zákona . Na dobierku posielame len v rámci Slovenskej Republiky.

Balík na adresu kuriérom SDS - 10 € Platba kartou

Balík na adresu kuriérom SDS - 10 € Dobierka

Pri neprevzatí dobierky si predávajúci vyhradzuje právo vymáhať od kupujúceho vzniknuté náklady poštovného a dopravy na jeho objednávku.

Fakturačné údaje Prevádzkovateľa aj Predávajúceho:

ANTÖK s.r.o.
Železničná 75/1
966 01 Hliník nad Hronom

IČO: 51059681
Spoločnosť nie je platcom DPH.

Bankové spojenie: ČSOB
IBAN: SK 5475 0000 000 040 2515 7440

Telefón: +421 918 222 205
Email:    info@tokoshop.sk

Oddelenie na podporu predaja: 

Email: info@tokoshop.sk
Telefón: +421 918 222 205

Zákaznícka linka pre podporu predaja je zameraná na:

Reklamačné podmienky

Reklamačný poriadok vydaný spoločnosťou ANTÖK s.r.o., Železničná 75/1, 96601 Hliník nad Hronom, Slovenská republika, IČO: 51059681, zapísaná v Obchodnom registri Okresného súdu Žiar nad Hronom, oddiel: Sro, vložka č.  32532/S (ďalej len „Predávajúci“) zabezpečuje podmienky zodpovednosti za vady predaného tovaru a služieb (ďalej len „reklamácia“) a ich uplatnenie si Kupujúcim v zmysle zákona č. 250/2007 Z. z. o ochrane spotrebiteľa a zákona č. 40/1964 Z. z. Občianskeho zákonníka.

Reklamačné oddelenie: 
Email: info@tokoshop.sk

Dostupnosť operátora pre riešenie reklamácií: 09:00 – 15:00 hodín.
Zákaznícka linka je zameraná na riešenie reklamácií súvisiace:

V prípade požiadaviek nesúvisiacich s reklamáciou u nás zakúpeného tovaru, prosím obráťte sa na Vašu predajcu tovaru.

  1. Všeobecné ustanovenia

Reklamačný poriadok je dokument, ktorý upravuje právne vzťahy medzi Prevádzkovateľom/predávajúcim a Objednávateľom/Kupujúcim pri vybavovaní reklamácií týkajúcich sa správnosti a kvality tovaru a služieb poskytovaných Prevádzkovateľom a je neoddeliteľnou súčasťou Všeobecných obchodných podmienok predávajúceho.

Kupujúci, ktorým môže byť podnikateľ (právnická osoba) alebo spotrebiteľ (fyzická osoba), je povinný oboznámiť sa s Reklamačným poriadkom a Všeobecnými obchodnými podmienkami ešte pred objednaním tovaru.

Ako doklad o záruke (záručný list) vystavuje predávajúci ku každému zakúpenému tovaru nákupný doklad (ďalej len záručný list) so zákonom uvedenými všetkými potrebnými údajmi pre uplatnenie záruky.

Ostatné právne vzťahy medzi Prevádzkovateľom a Objednávateľom výslovne neupravené týmto Reklamačným poriadkom sa budú riadiť príslušnými ustanoveniami jednotlivých zmlúv uzatvorenými medzi Prevádzkovateľom a Objednávateľom, príslušnými ustanoveniami všeobecne záväzných právnych predpisov platných na území Slovenskej republiky, a to v tomto poradí.

  1. Záručná doba a záručné podmienky

Záručná doba pri nových výrobkoch je zákonom stanovený doba 24 mesiacov a vzťahuje sa na kúpnu zmluvu uzatvorenú Kupujúcim – spotrebiteľom. Záruka začína plynúť od prevzatia Kupujúcim. Kupujúci berie na vedomie, že je povinný kontrolovať si tovar bezprostredne pri jeho prevzatí. V prípade, že tovar pri prevzatí Kupujúcim neodpovedá kúpnej zmluve, je Kupujúci povinný bezprostredne o tom upovedomiť predávajúceho telefonicky na telefónnom čísle +421 918 222 205, alebo e-mailom info@tokoshop.sk.

Predávajúci nezodpovedá za:

Predávajúci nezodpovedá za vady na tovare:

Záruka sa nevzťahuje ani na bežné opotrebenie výrobku jeho používaním.

Štandardná dvoj ročná záruka sa nevzťahuje na časti kolobežky ktoré sa prirodzene opotrebúvajú napríklad brzdy. Na batériu sa nevzťahuje záruka ale výrobca určuje životnosť batérie toto je zvyčajne 6-12 mesiacov .

Pri výrobkoch, ktoré na svoje fungovanie využívajú akumulátor, resp. rôzne druhy batérií, sa bežné opotrebovanie akumulátora či batérie, nepovažuje za vadu tovaru, nakoľko sa jedná o výrobky, ktoré bežným používaním prirodzene postupne strácajú svoju životnosť. Z uvedeného dôvodu, pokles kapacity batérií nemôže byť predmetom reklamácie, nakoľko sa jedná o štandardnú vlastnosť batérie.

  1. Postup reklamácie tovaru

V zmysle tohto reklamačného poriadku môže oprávnená osoba uplatniť reklamáciu vyplnením reklamačného formuláru dostupného na našej stránke.
Lehota vybavenia reklamácie je 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie.
Uplatnením reklamácie sa rozumie deň uplatnenia reklamácie Objednávateľom. Za deň uplatnenia reklamácia sa považuje deň doručenia reklamovaného tovaru.

Reklamačné konanie začína dňom, kedy sú splnené všetky nasledujúce podmienky:

  1. Doručenie reklamovaného tovaru

Kupujúci doručí tovar predávajúcemu v takom balení, aby nedošlo k jeho poškodeniu pri preprave. Kupujúci doručí tovar predávajúcemu až po predchádzajúcom odsúhlasení predávajúcim telefonicky, alebo elektronickou poštou.

Tovar určený na reklamáciu je Kupujúci povinný doručiť na adresu:

Tokoshop.sk
Železničná 75/1
96601 Hliník nad Hronom

Tovar zaslaný k reklamácií odporúčame poslať ako doporučenú a poistenú zásielku, nakoľko nemôžeme ručiť za jeho prípadnú stratu, či poškodenie na ceste k nám.

Tovar musí byť zabalený v pevnom obale ( kartónový obal ), inak nebude prevzatý a bude vrátený kuriérom. Nezodpovedáme za žiadne škody spôsobené prepravou v dôsledku nedostatočného balenia.

Tovar zaslaný na dobierku nebude predávajúcim prevzatý. Reklamovaný tovar je potrebné zaslať spolu s vyplneným reklamačným formulárom a faktúrou, prípadne jej kópiou. Náklady na prepravu reklamovaného tovaru smerom od Kupujúceho k predávajúcemu hradí Kupujúci. Spiatočnú prepravu po vybavení oprávnenej reklamácie hradí predávajúci.

V prípade, že dôjde k vade výrobku v záručnej dobe, má zákazník právo na odstránenie vzniknutej vady. V prípade, že vada tovaru je neodstrániteľná, nadradí dodávateľ zákazníkovi vadný výrobok novým výrobkom, alebo ak si zákazník bude želať výrobkom iného typu, pričom zákazník si nebude želať podobný výrobok, vráti sa zákazníkovi plná cena, ktorú za tovar zaplatil vrátane poštovného a balného najneskôr do 15 dní od vzniku nároku.

V prípade oprávnenej reklamácie sa záručná doba predlžuje o dobu trvania reklamácie. Ak bola reklamácia v zákonnej záručnej lehote vybavená výmenou tovaru za nový tovar, potom záručná doba začne plynúť znova od dátumu vybavenia reklamácie. V prípade neoprávnenej reklamácie sa záručná doba nepredlžuje. 

O výsledku posúdenia reklamácie bude Kupujúci informovaný neodkladne po rozhodnutí o oprávnenosti reklamácie.

Tento reklamačný poriadok nadobúda platnosť 1.1.2022.

Chceme Vám dať na vedomie, že vždy sa budeme úprimne snažiť akýkoľvek vzniknutý problém vyriešiť len k vašej maximálnej spokojnosti. V prípade problémov s konaním našich pracovníkov, kľudne zavolajte do spoločnosti na tel. č. +421 918 222 205.

MOŽNOSŤ ALTERNATÍVNEHO RIEŠENIA SPOROV

Nakupujúci – spotrebiteľ – má právo obrátiť sa na predávajúceho so žiadosťou o nápravu (e-mailom na timmytextil@gmail.com) ak nie je spokojný so spôsobom, ktorým predávajúci vybavil jeho reklamáciu alebo, ak sa domnieva, že predávajúci porušil jeho spotrebiteľské práva. Ak predávajúci odpovie na túto žiadosť zamietavo alebo na ňu neodpovie do 30 dní od jej odoslania, spotrebiteľ má právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu subjektu alternatívneho riešenia sporov (ďalej len subjekt ARS) podľa zákona 391/2015 Z.z. ARS subjektami sú orgány a oprávnené právnické osoby podľa §3 zákona 391/2015 Z.z. Zoznam subjektov ARS je možné nájsť na stránke Ministerstva hospodárstva SR www.mhsr.sk. Návrh môže spotrebiteľ podať spôsobom určeným podľa §12 Zákona 391/2015 Z.z.

Alternatívne riešenie sporov môže využiť len spotrebiteľ – fyzická osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení spotrebiteľskej zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti, zamestnania alebo povolania. Alternatívne riešenie sporov sa týka len sporu medzi spotrebiteľom a predávajúcim, vyplývajúceho zo spotrebiteľskej zmluvy alebo súvisiaceho so spotrebiteľskou zmluvou. Alternatívne riešenie sporov sa týka len zmlúv uzatvorených na diaľku. Alternatívne riešenie sporov sa netýka sporov, kde hodnota sporu neprevyšuje sumu 20 EUR. Subjekt ARS môže od spotrebiteľa požadovať úhradu poplatku za začatie alternatívneho riešenia sporu maximálne do výšky 5 EUR s DPH.

 

Upozornenie:

Prevádzkovateľ internetového obchodu tokoshop.sk si vyhradzuje právo na zmenu reklamačných podmienok bez predošlého upozornenia.

Reklamačný poriadok

Na náš tovar poskytujeme záručnú dobu 24 mesiacov. Záručná lehota začína plynúť dňom prevzatia tovaru a záruka sa vzťahuje na vady tovaru, ktoré sa prejavia v záručnej lehote. Záruku Vám nebudeme môcť uznať v týchto prípadoch:

Ak ste tovar používali na iný účel ako bol určený;
Úprava a zásahy do štruktúry výrobku;
Bežným opotrebovaním;
Údržba v rozpore s návodom;
Zanedbanie starostlivosti o výrobok;
Pri mechanickom poškodení vzniknutým neopatrnou manipuláciou.

Naše výrobky sú vynikajúcej kvality a dúfame, že s nimi budete plne spokojný/á! V prípade výskytu ojedinelých výrobných alebo iných vád nás neváhajte kontaktovať. Radi si s Vami dohodneme spôsob nápravy.

VÝMENA TOVARU:

Zákonom je daná lehota na vrátanie/výmenu tovaru 14 dní. Podmienky pre výmenu nájdeš nižšie!


Spodné prádlo a plavky bohužiaľ nie je možné vrátiť z hygienických dôvodov.


VRÁTENIE TOVARU (ODSTÚPENIE OD ZMLUVY):

V prípade, že nebudete s tovarom spokojný, môžete tovar do 14 dní od prevzatia zásielky vrátiť podľa odporúčaného postupu uvedeného nižšie. Toto vrátenie tovaru je považované za jednostranné odstúpenie od kúpnej zmluvy podľa § 53 ods. 7 zákona č 40/1964 zb. Občianskeho zákonníka v znení neskorších predpisov. Lehota na vrátenie peňazí pri odstúpení od kúpnej zmluvy podľa § 53 ods. 7 Občianskeho zákonníka je 14dní od doručenia odstúpenia od kúpnej zmluvy.

Podmienky výmeny a vrátenia tovaru

Pri výmene alebo vrátení nepoužitého tovaru je nutné dodržať tieto podmienky:

Tovar musí byť nepoškodený.
Tovar nesmie byť použitý.
Tovar musí byť kompletný.
Tovaru nesmie byť odobraná vysačka.
Spoločne s tovarom dodajte popis vady, ktorý vypíšte v reklamačnom formuláry.
Na Tovar, ktorý nám zašlete nesmie byť vystavená žiadna dobierková suma!

Pri reklamácii dbajte na tieto skutočnosti:

Vady musia byť uplatnené u predávajúceho bez zbytočného odkladu podľa § 599 zákona 40/1964 Zb. v znení zákona č 285/2009 Zb.,
záruka sa nevzťahuje na opotrebenie veci spôsobené jej obvyklým užívaním podľa § 619 zákona 40/1964 Zb. v znení zákona č 285/2009 Zb.,
Reklamovaný tovar nesmie byť silne znečistený, plesnivý, mokrý, silne zapáchajúci a to podľa dikcie zákona č.258/2000 O ochrane verejného zdravia. Takýto tovar sa nebude brať do reklamačného konania a bude vrátený späť na adresu odosielateľa na očistenie, prípadne ho môžeme očistiť za poplatok.
za reklamáciu sa nepovažujú mechanické zásahy do tovaru,

Tovar musí byť zabalený v pôvodnom obale a s pôvodnou výplňou, aby ste zabránili poškodeniu tovaru pri manipulácii kuriérskou spoločnosťou.


Adresa na odoslanie reklamácie, vrátenia alebo výmeny tovaru:

ANTÖK s.r.o., Železničná 75/1, 96601 Hliník nad Hronom


Ako postupovať?

Odporúčaný postup pri reklamácii, výmene alebo vrátení tovaru:

Pri reklamácii, výmene alebo vrátení tovaru, pripojte k tovaru reklamačný formulár, kde uvediete či žiadate tovar reklamovať, vymeniť, alebo vrátiť peniaze. Prosím, použiť náš reklamačný formulár, ktorý je potrebné vypísať spolu s faktúrou, ktorú ste dostali pri kúpe produktu.

Popíšte vadu tovaru, v prípade, že sa jedná o nepoužitý tovar, ktorý chcete vrátiť podľa zákona do 14 dní od doručenia zásielky, stačí uviesť číslo účtu alebo katalógové číslo produktu, o ktorý máte záujem vymeniť namiesto pôvodne objednaného tovaru, samozrejme aj veľkosť produktu.

Riadne zabalený tovar, aby ste sa vyhli jeho poškodeniu, spolu s vyplneným reklamačným formulárom a faktúrou zašlite bez dobierky na adresu:

TOKOshop.sk, ANTÖK s.r.o., Železničná 75/1, 96601 Hliník nad Hronom

O obdržaní vráteného alebo reklamovaného tovaru Vás budeme informovať prostredníctvom emailu alebo telefonicky .

O vybavení reklamácie rozhoduje predávajúci. Maximálne do 30-tich dní od obdržania reklamovaného tovaru Vás budeme informovať o spôsobe vybavenia reklamácie prostredníctvom emailu alebo telefonicky.

Ak nás budete kontaktovať emailom, prosím zaslať všetky potrebné informácie ako meno, priezvisko, adresa, č. objednávky, tel. kontakt, aby sme vás vedeli kontaktovať aj telefonicky.

reklamačný formulár na stiahnutie